01 January 2013

Kulim-Kuala Kangsar-Gerik-Kulim 16.09.12

Dah lama teringin nak nikmati laluan ni. Hari ni saya dapat test ngan motor.
Sejam lepas keluag rumah, saya dan sampai RR Gunung Semanggol. Segan gak, 
orang lain guna superbike saya kapcai ja. 
Masa refueling saya bagi depa pi jauh dulu, baru saya jalan.
Highway menghala ke Kuala Kangsar

Ada geng Saga BLM berkonvoi

Pintu Gerbang Kuala Kangsar



Pintu Gerbang Kuala Kangsar

Saya dah sampai kesini



Dekat dah dengan Chalet Mr Os

Singgah ja
Me was here

Gerik ada Airport tu wei. Baru-baru ni saya pi lagi ngan famili, tengok depa dok main bola sepak ja
ataih landasan dia.
Ni pic masa saya sampai
Ni pulak pic masa pagi saya nak balik, nampak macam berkabus, sejuk tempat ni.

Lepak kat Hotel ni, hotel di Gerik besepah. Pilih ja.

OTW balik.jalan Gerik ke Kulim.

Buleh asah taya jugak ni

tak dak kereta pun

Only me.


Milage: 340km
Fuel: rm17
room: rm50
food: lupa dah, tapi tak banyak la

No comments:

Post a Comment

Terimakasih...Sila berkunjung lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...